সোমবার, ১১ নভেম্বর, ২০১৯

Κορυφαία 5 πιο συνηθισμένα λάθη με το do-it-yourself SEO

Κοιτάζω σε πολλές τοποθεσίες σε καθημερινή βάση. Υπάρχουν πολλά κοινά προβλήματα που βλέπω στους ιστότοπους. Ορισμένα άτομα ενδέχεται να έχουν ετικέτες ρυθμισμένες κατά λάθος ή να χρησιμοποιούν ετικέτες που δεν έχουν πραγματικό σκοπό.
Έχω καταρτίσει μια λίστα με τα 5 κορυφαία σφάλματα SEO do-it-yourself. Είναι ασφαλές να πούμε ότι πολλοί do-it-yourself μπορεί να έχουν τουλάχιστον ένα από αυτά τα σφάλματα στους ιστοτόπους τους. Αυτά θα πρέπει να σας βοηθήσουν να παραλείψετε αυτά τα συχνά δαπανηρά λάθη και να σας τραβήξουμε στις τάξεις.


1) Ετικέτα λέξης-κλειδιού Μια ετικέτα λέξης-κλειδιού είναι για λέξεις-κλειδιά, αλλά όχι για λέξεις-κλειδιά Δεν μπορείτε να γεμίσετε μόνο αυτήν την ετικέτα με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με ολόκληρο τον ιστότοπό σας. Οι ετικέτες πρέπει να αντανακλούν λέξεις-κλειδιά μόνο στη συγκεκριμένη σελίδα. όχι ολόκληρη η τοποθεσία και όχι κάθε λέξη-κλειδί που νομίζετε ότι μπορεί να αναζητηθεί στον ιστότοπό σας. Επίσης, δεν πρέπει να έχετε περισσότερες από 20 λέξεις στην ετικέτα. Δεν πρέπει να επαναλαμβάνετε οποιαδήποτε λέξη περισσότερες από 3 φορές. Αν πουλάτε εισιτήρια, για παράδειγμα, μην γράψετε εισιτήρια Broadway, εισιτήρια για τσίρκο, εισιτήρια χόκεϊ, εισιτήρια εγκιβωτισμού και ούτω καθεξής. Χρησιμοποιήστε Broadway, τσίρκο, χόκεϊ, πυγμαχία, εισιτήρια και ούτω καθεξής.

2) Αφηρημένη ετικέτα Χρησιμοποιείται μερικές φορές ως αντικατάσταση ή σε συνδυασμό με μια ετικέτα περιγραφής. Ωστόσο, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτά για να προσθέσουν λέξεις-κλειδιά. Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google ενδιαφέρονται για το τι υπάρχει στη σελίδα. Πιο συγκεκριμένα, τι μπορούν να δουν οι επισκέπτες. Κατά τη γνώμη μου, η αφηρημένη ετικέτα δεν έχει θέση σε έναν ιστότοπο.

3) Ετικέτα περιγραφής Το όλο σημείο πίσω από αυτήν την ετικέτα είναι να περιγράψει τι είναι η σελίδα. Οι λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τη σελίδα θα πρέπει να εφαρμοστούν επίσης. Το όριο των λέξεων θα πρέπει να είναι 20 25. Βλέπω πολλούς ιδιοκτήτες ιστοτόπων που γεμίζουν αυτή την ετικέτα με λέξεις-κλειδιά ή έχουν μια περιγραφή που είναι πάρα πολύ μεγάλη. Μείνετε μέσα σε αυτές τις οδηγίες και θα είστε εντάξει.

4) Ετικέτα τίτλου Αυτή είναι, για μένα, η πιο σημαντική ετικέτα. Αυτή είναι η πρώτη ετικέτα που διαβάζει η μηχανή αναζήτησης. Λέει στη μηχανή αναζήτησης τι είναι η σελίδα. Μην βάζετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση εδώ. Μην προσθέτετε το όνομα της εταιρείας σας στην αρχή αυτής της ετικέτας. Δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 60 χαρακτήρες.

5) Περιεχόμενο - Αν παρατηρήσετε, σχολιάζω τη σχετικότητα στη σελίδα και όχι το συνολικό σας site. Κάθε σελίδα έχει τις δικές της λέξεις-κλειδιά. Επισημάνετε την ετικέτα τίτλου, την περιγραφή και τις ετικέτες λέξεων-κλειδιών Όλες αυτές οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να είναι οι ίδιες. Προσθέστε τα στο περιεχόμενο σας επίσης. Τώρα η σελίδα σας θα πρέπει να είναι αρκετά καλά βελτιστοποιημένη.

Γιατί οι περιοχές υπολείπονται; Απλό, το περιεχόμενο δεν είναι βελτιστοποιημένο. Οι μηχανές αναζήτησης είναι, ως επί το πλείστον, πολύ βασικές. Πληκτρολογείτε έναν όρο αναζήτησης και ανακτά τους ιστότοπους που περιέχουν αυτούς τους όρους, λαμβάνοντας επίσης υπόψη κάποιους άλλους παράγοντες. Έτσι, αν ο ιστότοπός σας δεν έχει αυτούς τους όρους, πώς θα βρεθείτε; Δεν θα το κάνετε. Περάστε το με λέξεις-κλειδιά και θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα, αλλά για διάφορους λόγους. Μερικές φορές διαβάζοντας τα πάντα για SEO μπορεί να είναι κακό. Δοκιμάζοντας πάρα πολλά κόλπα, συμβουλές ή μεθόδους είναι σαν πάρα πολλοί μάγειροι που καταστρέφουν τη σούπα. Στο τέλος, μπορούν να κάνουν περισσότερα κακά παρά καλά. Αυτοί είναι πολύ βασικοί κανόνες που θα πρέπει να ακολουθούνται από όλους. Σε αμφιβολία? Συμβουλευτείτε ή ενοικιάστε πάντα έναν επαγγελματία SEO.

কোন মন্তব্য নেই:

একটি মন্তব্য পোস্ট করুন

Δέκα πράγματα Κάθε WordPress Plugin Developer πρέπει να ξέρετε

Plugins αποτελούν ένα σημαντικό μέρος του γιατί αρμοδιοτήτων WordPress εκατομμύρια blogs και ιστοσελίδες σε όλο τον κόσμο. Η ικανότητα ...